Prinsessan På Ärten

Dagens lilla Äventyr

Publicerad 2009-04-29 20:50:54 i barnfoto,



Under våran bussfärd till Slottskogen så fick jag muta mitt lilla monster med russin!
När vi kom av bussen och började ta oss igenom parken med allt halv naket folk som låg o solade, så tjoade och applåderade Mollan hela vägen fram till den sista mördande backen innan barnens zoo. Med svidande lår kunde jag äntligen pusta ut att vi var framme.
     




När vi hade fått nog av svin & bockar ;) så gick vi till "Villa belparc" och åt lunch... hade placerat hos på ett super ställe. Men dockan var tok trött, och det var väldigt grinigt, tills jag la henne i vagnen då hon sten somnade...



 

Kvällen har vi spenderat ute på altanen med Moster som sällskap. Hoppas på att dotter somnar i någorlunda tid, har de senaste dagarna inte somnat förän efter över 1tim nattning...

Kommentarer

Postat av: Linda V

Publicerad 2009-04-29 23:05:20

Kan ju bero på att ni är sömntutor på mornarna ;-)



Flickan är söt som socker. Kul med Slottskogen, fantastiskt ställe!

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-04-29 23:23:44

Sötnos!



Å, vilken härlig dag det har varit idag! Jag var i Botaniska jag och njöt av vädret!



Hoppas du fått dina Dag/Nattsmycken av Linda! =)



Kram Vikkan

Postat av: Ma

Publicerad 2009-05-01 01:14:48

Lilla vackra barn, ser att du anammat frisyren jag gjorde på henne när Virre sprang kba loppet. Roligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela