Prinsessan På Ärten

OFF

Publicerad 2009-08-31 17:18:59 i Allmänt,

Imorse när jag kom hem efter nattpasset så var jag gott mör. Somnade snabbt, men låg sedan och vaknade till med jämna mellanrum. Vid halv tolv gav jag upp och gick upp. Super pigg.. men nu när klockan börjar närma sig bolibompa så är ögonlocken väldigt tunga.

Mollie har nu börjat prata ännu mera. Härmar mer och mer ord, sjunger hela tiden och dansar så fort hör minsta antydan till musik. Hon vill gärna att vi ska ligga tillsammans i sängen och titta på barnprogramen. Så mysigt att ligga och nosa på min lilla tjej. Nackdelen är att man är i farozonen för att somna.

Nu ska jag fixa till köttbullar o stuvade makaroner, och sedan kvälls rutinerna

lite foton från helgen kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela