Prinsessan På Ärten

NATTPASS

Publicerad 2009-12-30 16:48:27 i Allmänt,

Så var det bara att förbereda sig på 2st nattpass. Det blir till att försöka sova så mycke man bara kan, hålla i sig hårt och hoppas att nyårsdagarna går relativt smidigt. Jag vet att imorgon natt kommer bli gräslig.. många som kommer vakna upp till 2010 med ångest, och blåmärken.

Har funderat på om man skulle ge nått nyårs löfte. Finns många saker jag skulle vilja ta tag i. Jag vill hitta något som bara är för mig.. en liten morot. =)

Önskar er alla ett par super mysiga sista dagar på 2009!!!
                                                      

 

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-12-30 18:56:27

Tips! Börja träna något du tycker är roligt tex dans så du får en riktig hobby att se fram emot samtidigt som din hälsa blir bättre. Allt sammanlagd ger dig ökat välbefinnande!

Kramar

Postat av: Majsan & Mollan

Publicerad 2009-12-30 20:14:04

Tack finaste lilla syster...

Postat av: Ma

Publicerad 2009-12-31 22:38:56

Ett riktigt fint år framöver till dig och din lilla familj. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela