Prinsessan På Ärten

Söndag

Publicerad 2009-12-27 23:51:26 i Allmänt,

Nu börjar dagarna ta slut för 2009. Och snart är det dags att försöka lära sig skriva 2010, -10. Känns väldigt underligt. Jag minns när jag började som undersköterska på ett äldreboende utanför stan hur de gamla hade födelsenr som började med -10, -13... och om några dagar kommer -10 ha en helt annan innebörd.
Ja, jag vet... lite flummigt tänkande mitt i natten.

Julen har varit underbar. Har massa fina bilder. Eller jag har inte, kameran gav upp och dog på julaftons morgon. Underbart... Så imorgon är det dags att kasta in skiten till någon som kan fixa, trixa till det. Det är frustrerande att inte kunna ta foton. Min älskling fyller snart 2år. Bara 2v kvar, och jag känner mig redan stressad. Blir snart bundis med gaviscon om jag inte lugnar mig.

Mollan har nämnt Philip (kusinen) varje dag sedan julafton. Hon fick ju ha honom i knät och det vill hon mera.

tack alla för en fantastisk helg... är jag något frånvarande närmsta 1½v så är det för att jag kör 9dagar i rad från och med tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela