Prinsessan På Ärten

Trötter

Publicerad 2009-12-28 10:41:17 i Allmänt,

Börjar tappa tålamodet...

Jag är konstant trött, och inte bara lite gäspande. Utan känner mig riktigt tung i kroppen, huvudet känns seg arbetat och jag vill bara lägga mig och sova hela tiden. Tar varje tillfälle jag får till att vila. Det spelar ingen roll om jag får 4tim sömn eller 12tim, jag är lika trött.. blir aldrig pigg. Kan inte minnas när jag vaknade en morgon, steg upp ur sängen, drack kaffe och kände mig pigg. Istället när jag vaknar så känns det som något sitter på ögonlocken, och musklerna känns ömma.

Har gått och hoppats på att det kanske var det dåliga blodvärdet under min graviditet som gjorde det. Men nu var det ju 2år sedan snart Mollan dök upp. Och när jag var på Previa så låg HB alldeles ok. När nya året kikar in så ska jag ta tag i att gå till VC. Jag orkar inte vara så här trött mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela