Prinsessan På Ärten

20st frågor

Publicerad 2009-02-25 09:14:46 i Allmänt,


1. Var du ett lugnt eller busigt barn? Jag var nog lite både och. Lugn sjungande, men har nog gett min mor en och en annan svettdroppe av stress i butikerna.


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester? Får nog säga sol, även om skidsemestrana aldig varit tråkiga.


3. Vad tror du att du gör om 5 år? Inte en aning, har inga så långa framtid planer för tillfället. Men huset kanske är utbyggt, och Mollie kanske är storasyster. Själv hoppas jag på att träning tillhör en del av vardagen. Jag har en hushållerska & kock hemma. ;)


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja? Det kommer någon "läsperiod" 1-2gånger om året då jag slukar ett par böcker. Annars är det inte så mycket... tyvärr!


5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med? Oj... **frossar i tankarna** Colin Farrell, Keith caputo, Bono, Eddie Vedder, Chris Cornell...


6. Hur är du klädd just nu? Jaa... en stor pösig svart klänning som går till knäna och ett diadem


7. Hade du någon favoritsyssla som barn? Minns jag inte... leka, bada, palla grannarnas frukt?!


8. Har du åkt ambulans? Ja


9. Vilken är din favoritalkoholdrink? Mojitos


10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på? Spanska


11. Har du varit på någon musikfestival någongång? Ja, Hultsfred


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över? Finns alltid något men inget av betydelse.


13. Vad är det mest konstiga du har fått som present? mammuluker (vet inte hur det stavas ens)


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare? Njaa, beror på dags formen


15. Vilken film såg du senast på bio? sitter här och frågar min sambo, men vi kommer inte ens på... minns bara att det var på bergakungen. Hahaha.. det kan ha varit Sex and th city filmen i somras med min syster.


16. Kan du nämna tre skånska ord? Kan inte danska... ;)


17. När känner du dig som snyggast? Vilken fråga... *svettigt* När kläder sitter fint utan att strama, och håret ligger som det ska.


18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till? Nä, det räcker med jobbet


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat? Den här får jag fundera på lite....


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu? Snälla, snälla med Caroline af ugglas


Frågorna är gjorda och tagna från Sofis blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela