Prinsessan På Ärten

Party

Publicerad 2009-01-30 10:52:46 i Allmänt,

Idag fyller en tjejkompis år och det måste ju firas! Ska hem till henne som en stöttande (??!?!) hand i matlagningen. Ser fram emot ännu en kväll med trevligt sällskap, god dryck & mat... sen blir det spontan dans vilket alltid ger någon nått form av leende. ;) (tydligen kan man göra moonwalk till Amy.D)

Grattis Malin på Din dag!!!

Nu ska jag & Mollan gå ner till Kållered. Ganska härlig dag, med en mindre go dotter. :/ Hur länge kan man skylla på att det är tänderna som gör henne grinig?!!!

Kommentarer

Postat av: Linda V

Publicerad 2009-01-30 13:36:14

Vilken vecka du haft :-)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-30 13:50:19

Vist är det.. kommer att ha åldrat 5år tills nästa vecka. ;)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-30 13:56:25

Grattis till Malin! =D

Snygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

Postat av: Malla

Publicerad 2009-01-30 16:30:50

Tack Milla..Att Spontan dansa är spännande =).. Kan bli hur som helst..



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela