Prinsessan På Ärten

Tilbaka blick

Publicerad 2009-07-24 13:19:28 i Allmänt,


Gråbo helgen innehöll allt av det goda man kan tänka sig. Tacos, sangrias, vin, kött & potatis gratäng, kaffe, badning, matat hästarna, godis, grönsaker & dip, öl... fredagen var jag själv uppe, lördagen åkte jag hem en kortis och packade ner lite saker till Mollie och tog med henne upp. Trodde jag skulle möta motstånd när hon skulle sova, men det var inte mycke mer än att hon satt och pratade en stund för sig själv i sängen. Vi hade ju innan varit ute hos hästarna och hönsen, alla intryck måste ha gjort henne för trött för att göra större motstånd för "John blund".
På morgonen tassade jag upp och gick ut & matade hästarna, värmde gott i magen när man hör hästarna gnägga mjuk när man kommer. Åh, va jag saknar stallet ibland, dofterna, lugnet och ljuden...
När vi kom hem kändes det nästan lite tomt... man gick hemma rastlös som en "värp sjuk höna". Så himla mysigt hade jag & mollan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela