Prinsessan På Ärten

Godmorgon

Publicerad 2009-11-20 09:24:02 i Allmänt,

Dygnen är trasiga och så även min sömnrytm. Det är sista passet idag, känns nästan som "dagen före doppare dagen". Jag ser verkligen fram emot helgens lugn. Blir Ullared på söndag, men tror inte vilket form av julstress det än blir så kommer det nog inte kunna sätta klorna i mig. Jag är lugnet själv, för tillfället...

Igår var Mollie, pappa, moster, Sebbe, mormor & morfar på Tjolöholms slott. Tyvärr är det inte många bilder som blev bra, mycke mys belysning och tända ljus gör gärna fotona gryniga och väldig suddiga. Men det var tappra fotografer som inte gav upp. Tomten hade tydligen inte riktigt gått hem. Men Lussekatten & pepparkakor slank lätt ner.











Så nu är det dags för mig att ta en dusch och åka & rasta kollegorna... ha en underbar fredag!!!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-20 22:04:03

naturlig vs sminkad?

va tkr du? ser de bra ut?



besök min underbara blogg om mitt underbara liv!

puss!

Postat av: Justine

Publicerad 2009-11-20 22:04:48

Sött blogg! ha en trevlig kväll! kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela