Prinsessan På Ärten

Kick off

Publicerad 2009-10-29 11:31:15 i Allmänt,


bild lånad fr. google

Jag har spenderat 2dagar med jobbet på "kick off". Det har varit helt otroligt, god mat, trevligt sällskap och världens utsikt!!! Kommer absolut åka hit privat igen. Bastun är ju helt otrolig... med panorama fönster ut mot havet där man kan ligga i sin "solstol" och dricka juice.

När jag kom hem så var Mollan lite snorig igen. Som tur är, så har vi en "egen" dag idag. Så hon får vila, leka och mysa. Vi har varit nere på Ikea och ätit frukost med 2kompisar. Så nu är vi mätta och belåtna. Mollie borstar sin docka (utan hår) iförd i sina nya vinterkängor. Det är dom skorna som åker på HELA tiden här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela