Prinsessan På Ärten

Sporadiskt

Publicerad 2009-10-30 20:19:01 i Allmänt,

Har inte gett bloggen allt för mycke tankeverksamhet den senaste månaden. Funderar inte på att variera inläggen eller överösa er med bilder. Det blir säkert mer längre fram, men kroppen o knoppen försöker fortfarande inse att jag jobbar 100%. Nu ska jag strax bege mig till jobbet. Två helg nätter väntar, och på söndag hittar ni mig på IFK-AIK matchen... jobbandes, eller förhoppningsvis så får jag stå och kika och alla håller sig på bena. Det ska bli väldigt trevligt ialla fall.. hmm.. kanske inte rätta orden för en AIK klack...

Mollie min lilla docka har haft Halloween disco på dagis. Hängde massa spindelnät och andra dekorationer i lekrummet. =) Sedan kom farmor o farfar på besök, så hon fick visa sitt rum och pratat av sig. Underbart är det ialla fall att höra henne sjunga när hon vaknar.

Nä, nu ska jag ut i det kolsvarta mörkret på cykeln och håller tummarna för en lugn frisk helg. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela