Prinsessan På Ärten

Suck

Publicerad 2009-10-21 09:06:45 i Allmänt,

Hade skrivit ett inlägg, men så låste sig allt när jag skulle lägga upp en bild. *morr* jaja... det är väl bara att skriva om allt igen, kanske i mer förkortat format.

Idag har jag och min lilla tjej, mor & dotter dag. Tänkte åka in till stan och handla ett par vinterkängor & ta en smaskig fika. Däremellan får det vara fritt utrymme, beror lite på hur snabbt Mollie blir rastlös i vagnen. Det är skönt med de lediga dagar man har från jobbet och hon är ledig från dagis. Så man kan umgås, leka, prata, busa och kramas!!!


Och hur kaotiskt det än blir i stan, så kan jag ialla fall säga att vi hade tur med vädret. Sol med lite moln och upp till 9-10grader. Inte illa för att vara i mitten av oktober. ;)

Vill bara skicka en stor varm kram till min lilla syster!!!
        

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-24 01:28:18

åh, det låter så himla mysigt med "mor och dotter-dag", jag vill också ha en liten dotter! AVUNDSJUK? JA!

Postat av: Majsan & Mollan

Publicerad 2009-10-24 10:06:02

hahaha... tack för gulliga inlägget!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela