Prinsessan På Ärten

Go morron...

Publicerad 2010-01-21 10:00:03 i Allmänt,

Vi vaknade och möttes av snöflingor. Paraply sulkyn har helt gett med sig och pulkan var på dagis. Så det var bara att kombinera bära, och kortare sträckor gå i slow motion med den lilla handen ingrottad i min hand. Mollie tittade lite argt på min vante när vi var i höjd med sjön. -Mamma, hand hal, håll! Det var bara att ta ett lite hårdare grep om den lilla handen. Morgon humör har mitt hjärta!

Har haft massa konstiga drömmar, snurrar, insett att kuddarna måste vara missformade. Och imorse skyllde jag på att det måste bero på att R. drog bakluckan i huvudet på mig. Jag plockade ur varor och skulle "resa mig ur". Samtidigt tyckte han det var en bra idé att stänga luckan. Det är ju inte lite kraft man använder för att dra igen den med.

Men nu har man äntligen beställt en sulky! En riktig sulky.. en alldeles fabriks ny. Brio sulky Sitty 2010
 
Visst e den fin!! Det är även den här färgen vi har valt (olivgrön). Fanns i massa fina färger men ville hålla det relativt neutralt. Dom ringer mig när den har landat i butiken. Skulle ta ca 2v. att få den levererad. Väntar förväntasfullt..

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2010-01-21 13:40:00

Jättefin! Vad lilltjejen ska åka fint nu!

Postat av: Majsan & Mollan

Publicerad 2010-01-21 14:57:02

Ja, och jag slipper slita fram vagnen.. ;-) Ska bli kanon härligt. Nu är snart baby & barnmässan!!!

Postat av: Ma

Publicerad 2010-01-21 21:17:04

Oj va snygg den va, jätte. Precis i min smak. Som dom gamla men ny fin design. Fina hjul.

Färgen gillar jag skarpt.

Postat av: Bingo

Publicerad 2010-03-18 17:01:33

Jag tycker det är roligare med dem på tre hjul :P Ser lite mer 2000 ut. haha!

Postat av: Bingo

Publicerad 2010-04-15 15:54:53

Spela bingo på nätet med bingo bonusar och få massor av extra vinstchanser. Du kan spela bingo utan insättning och känna spänning och gemenskapen samtidigt som du spelare bingo på nätet!



Ta del av ett av de många gratis bingo erbjudanden som finns och spela gratis bingo på nätet utan insättning. Du kan få 100tals kronor gratis utan att behöva ens titta på kreditkortet!

Postat av: Erik

Publicerad 2010-05-20 16:43:03

Hej o hå, barnvagnar har jag inte börjat tänka på än :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela