Prinsessan På Ärten

så börjar man om..

Publicerad 2010-06-28 18:44:02 i Allmänt,

Helgen gick undan. Spenderades på jobbet mestadels, min lilla sessa var hos farmor o farfar och hade det super mysigt! =)

Jobbade natten till imorse och har suttit o hårdpluggat teorin till körkortet. Har hittat till en kanon bra sida här! Nu är det dags att ta ett vuxen poäng till och fixa det där kortet. Imorgon ska jag boka tid för provet. Blir i slutet av Juli, så har jag ca 1mån på mig.

Var och kikade på en 2:a i Mölndal. Mysig, lite slarvigt renoverad.... men läget var helt under all kritik. Nästan precis i en väldigt trafikerad rondell. Så det blir ett stort NO. Mina tankar är fortfarande på ett annat boende vid stensjön.
Kan skriva om det här nu. Det är offentligt att vi flyttar isär. Har inga hårda ord eller onda tankar. Vi har fått världens finaste dotter, och han är en otroligt bra pappa & person. Tyvärr måste man inse när kampen är förlorad, när vi har gått vilse och är på olika vägar påväg mot var sitt håll.
Vi både vill försöka hålla oss över midjehöjd, se till att båda får en bra ny start och att vi kan bevara någon form av vänskap.

Idag har jag & mollie varit vid sjön, hade packat en väska när jag cyklade bort och hämtade henne. Sedan blev det stuvade makaroner och köttbullar. Emil i lönneberg hörs från vardagsrummet.. hennes sätt att vara ner.. och under tiden skriver jag här och förbereder vällingen!

kram

Kommentarer

Postat av: ma

Publicerad 2010-07-07 23:14:02

Va bra här har du en som kan förhöra dig på teori. Jättebra Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela