Prinsessan På Ärten

Hemma och vänder

Publicerad 2011-07-28 21:54:18 i Allmänt,

Har lagt över lite bilder, det kommer imorgon. Om jag inte mot all förmodan får massa energi här på nattkvisten.
Kom hem vid 16-tiden från Orsa, sen var det direkt över till min bror & familj för att hjälpa till med flytten. Nu ligger dockan och sover. Jag sitter sliten, öm och trött vid köksbordet o laddar. En  dusch och sedan blir det rakt ner i sängen som gäller. Bara tanken att anstränga kroppen gör ont. ;)

Imorgon åker vi igen. Ska lämna lillan hos farmor och farfar! =)
puss på er, hoppas eran vecka har varit lika härlig som min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela