Prinsessan På Ärten

3pass kvar

Publicerad 2011-06-28 13:01:16 i Allmänt,

Helt otroligt, nu kommer sommarvädret precis lagom till min semester börjar. Jobbar idag och imon, sen ser jag inte arbetsplatsen förän i augusti igen. :) Och med tanke på att vi reser på fredag så är det ju alldeles perfelt för solen att värma upp badtemperaturen i havet så länge. Det kommer bli många dagar vid kusten när vi kommer hem igen. Jag tycker om syrrans hak som hon visade oss. Sedan är det underbart på smarholmen, långgrunt och barnvänligt.
Fast först fokus NU-tid. Kaffe ska ner i magen och omvandlas till energi, morgonrocken ska bytas ut mot arbets uniformen.
Ha en härlig tisdag.. så syns och hörs vi snart!!!

snart är vi här och fyller poolen med lek och bus... =)

Mollie vilandes på en av solstolarna vid pool området, Marmaris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela