Prinsessan På Ärten

onsdag!!

Publicerad 2011-06-29 22:53:00 i Allmänt,

(bild lånad)

Min dag går i slow motion.. :/ Det får vara så.. ialla fall idag.

Har beställt hem foton från Marmaris. :) Äntligen är det gjort, har så mycket som inte är framkallat på datorn. Och visst är det något extra speciellt med att kunna bläddra igenom ett fotoalbum?!

Saknar Mollie, skönt var det att prata med henne igår. Sötnosen skulle bada idag på dagis i sjön. Är så stolt över min dotter. Va hon anpassar sig, alltid lika glad, bestämd och busig. Ibland förvånar hon mig med alla sina små kloka ord.
älskar dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela