Prinsessan På Ärten

Hel dag ute!!

Publicerad 2011-09-29 20:34:25 i Allmänt,

Så var torsdagen nästan gjord. Har lyckats vara iväg större delen av dagen.
"Visningen" gick bra.. tyckte inte de kollade så mycket. Försökte ge dom intrycket att de kunde "lulla" runt och verkligen memorera hur det ser ut. Det är lätt sen när man kommer hem att det har gått så fort att man knappt minns storleken på rummen. Har ialla fall sagt att de gärna får komma tillbaka och kika igen. Är ju inte beroende om nån tar den eller ej, snart sticker vi!!

Vi har varit i Gunnebo, promenerade runt lite vid prinsess slottet (enligt Mollie) och tittat på korna. Sen blev det super go smörgås längs cafe väggen i värmande sol. :)
Köpt lite vantar till Mollie, hårband, nya trosor och så då doftljuset till mig. ;)
När vi kom hem blev det köttfärssås & spagetti. Kröp upp i soffan med Ola, kaffe och punch bakelser från David Bagare och fikade.
Nu sover Sessan stenhårt, jag tar en öl och ska strax ta mig en ölkorv & kika på tv. Har gjort mitt idag. Imorgon är det fullt ös...

Jag+Maja = Hagabadet!!!!
Natti raringar.. lite bilder från dagen!!!









Mer imorgon.. :)

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-29 21:18:11

hej svejs.. förlåt för sent svar, men ag har en nikon d80. supernöjd =)

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-09-30 07:10:01

Hösten är så vacker sånna där dagar :)



En öl låter gott, det ska jag unna mig "en" ikväll ;P



Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela