Prinsessan På Ärten

GET FIT PASS 1

Publicerad 2012-04-02 23:40:52 i hälsa,

Vi var 22st tappra tjejer som infann oss idag kl 19 uppe i centrum. Grymt bra och peppande instruktör!!! Även om jag inte kan sätta mig ner utan att låren skakar, eller troligtvis kommer få krypa fram imorgon.. så se jag fram emot onsdagens träning. Och jag hade ett leende under hela passet!

**Vi körde "plankan" fast man lyfte knät mot motsatta armen. Vet inte va det rätta ordet är.
1min

** Sedan körde vi "ful hopp" Man har fötterna ihop och hoppar framåt & uppåt med dom samtidigt.
1min
** Sen körde vi knäböj där vi skuttade ett halvt varv och gick ner igen 1min
**
för att riktigt mosa benmusklerna så blev det höga knälyft i 1min
**
Avslutade med armhävningar i 1min

Detta körde vi i 4st omgångar med 15sek vila mellan "stationerna". När vi var klara så fick vi två och två köra armhävningar, benböj, grodhopp ( det är när man går ner på huk och hoppar upp ) och den där "cross-plankan". Då vi skrev ner hur många vi orkade. Jag kunde knappt röra mig redan innan.

Armhävningar 22st
benböj 46st
cross-plankan 36st
och grodan 8st skutt.  Jag kunde inte lyfta från marken efter benböjen.. :(

Om 4v så kommer vi göra samma test, då får vi se hur många jag klarar!!
Kommer även foton på mig nu och sen. Kanske inte blir nån större skillnad. Är inte ute efter att gå ner i vikt utan att bygga muskler och få en starkare hållning.

(bild lånad)

Imon ska vi ut och orientera lite efter frukost.. Och JAAA.. vi ska ut och orientera. Har varit och köpt nere i kållered. Ni får se... imon!!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela