Prinsessan På Ärten

Get Fit pass 2

Publicerad 2012-04-04 21:33:19 i hälsa,

Kan knappt röra mig.. detta ÄR smärta!!!

Idag var det 5 moment som skulle köras 1min var, 5st omgångar.

** Startade med att man går ner på huk, hoppar bak med bena så man står redo för en armhävning, gör armhävningen och hoppar fram med bena och sedan skutt upp med raka armar uppåt. "hoppande generalen enligt Tobbe här hemma"
** Sen ryggres, ligger på mage och drar upp överkroppen samtidigt som man drar armarna bakåt. Bena ska vara i luften
** Efter det hoppade vi två gånger på plats, hoppa framåt och gjorde benböj, hopp tillbaka och om igen
** Plankan
** vända sig som helt och träna baksidan armarna

uppvärmning o stretching och gått inloggning där jag kan se min energiförbrukning, kostdata.
Imon ska jag väga in mig. Det ska mätas fett och muskelmassa. ;) Spännande och se hur mycke muskelmassa jag kommer öka med. fettet struntar jag i...!!!

Tack Sofi för ett grymt pass!
Imon är det dags för pass 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela