Prinsessan På Ärten

natt inlägg

Publicerad 2012-08-29 01:35:37 i Allmänt,

Har så himla svårt att somna. Tänt min syster present, det oranga doftljuset & ett grönt blockljus. Katten Ebba ligger o spinner.. nöjd över dagens fajting resultat.

Jag, Ola och Fateh va på vallgatan, det franska kaféet har ju galet mycke godsaker!!

Mamma har skickat förslag på hotell i Rom och pappa ringde om förslag av resdagar. Hotellet var super centralt och charmigt, mysigt o väldigt italienskt !

Och jag längtar så fruktansvärt mycke efter min dotter!!
Sov gott... det finns inte plats här just nu för mina tankar, de får stanna hos mig ett tag till. :-)

Kommentarer

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2012-08-30 10:16:01

tack ja verkligen.
hoppas du får en dunder fin dag
kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela