Prinsessan På Ärten

Turbo inlägg nr 2 för dagen!!

Publicerad 2012-08-30 17:46:13 i Allmänt,

Är färdig klädd, har kokat pasta till Tobbe som är och tränar. Ska skynda mig upp till månadsmötet på dagis som börjar om 45min. Det borde vara med god marginal ... än så länge.
 
Skulle satt mig här och skrivit lite, men vilade trött kropp.
Här är ialla fall godbitarna från när vi var i stan och fika.. hm.. i tisdags ?! om jag inte minns fel.
Detta stället finns lite överallt i stan.. så googla och gå och testa. Det rekomenderar jag varmt.. ångest bara vad man ska välja.
 
hörs senare..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela