Prinsessan På Ärten

Ojdå

Publicerad 2012-12-20 14:59:20 i Allmänt,

Märker snabbt att jag varit ruskigt dålig på att uppdatera mig. Med juletider så kommer det plötsligt in massa annat som distraherar. :-)
Ska in nu och fixa lite, och imon bär det av till Ullared. Behöver handla både för barnkalas och julklappar. :-)
 
Det har varit en lång helg, gick på lördag och avslutade helgen igår morse.Har vänt på dygnet så jag är uppe halva nätterna och sover bort dagen. Får ångest varje gång jag inte kommer upp ur sängen. Kroppen bara tvärvägrar. Ungefär samma känsla som man var trött tonåring.
 
Ha en riktigt härlig helg om ni inte kikar förbi under tiden..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela