Prinsessan På Ärten

Irriterande

Publicerad 2012-06-28 13:31:44 i Allmänt,

Försöker lista ut vad som har hänt sedan den nya blogg.se upplägget.
Men jag får inte till det alls. Väldigt frusterande, har ju massa bilder att visa.

Idag ska vi till Åbytravet, det är familjedag där. Ponnytrav, testa på att dansa, ansiktsmålning och fiskedamm. Ska bli roligt, men tillsdess så leker jag & Mollie här hemma. Just nu målar hon i sin Pippi målarbok, iförd ny ballerina dräkt och strumpbyxor.

Har sovit som en stock i natt, var knappt så jag fattade va det var som lät när klockan ringde 08:30. :-)

På måndag ska min bror flytta. Äntligen får han sitt egna lilla kryp in. Så skönt för honom.
Ha en skön dag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela