Prinsessan På Ärten

Lite bilder från i Vår 2012

Publicerad 2012-06-30 19:10:52 i Allmänt,

Lite foton från när vi var på Borås Djurpark i Maj. Väldigt trevligt, dit får man gå igen..
Nu kommer foton från Gränna & Visingsö. Vi åkte dit för att heja på Tobbe som spelade med Stadslaget i Lilla Vm. (tror jag det hette) Bilderna är lite i huller om buller, men men..
De små bruna campingstugorna ni ser oss sitta framför runt plastbordet är på Grännas Camping. Kan verkligen rekomendera. Färjeläget för att åka över till Visingsö är bara ett par minuters strosa väg nedanför och där ligger också massa resturanger och badplatsen som ni ser.
Gulligt o se stora kusinen ta hand om Lilla kusinen!!
Sista bilderna är från när vi var på Astrid Lindgrens Värld i Juni. Kanon resa... :-) Inte mycke bilder på mig.. jag står oftast bakom kameran. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela