Prinsessan På Ärten

Helloooo

Publicerad 2012-09-30 14:50:27 i Allmänt,

Så har vi varit och grovstädat Mullebo. :-) 4timmars slitande är äntligen över, och vi är hemma igen med fika i magarna och trötta kroppar. Mollie har varit nere en liten stund och pysslat med Mika. Nu sitter hon brevid ig och pysslar i en sån där rit och klistermärkes bok. Denna är en bondgård, så hon sätter ut hästar och människor i hus och hagar.
 
Om ett par timmar så ska vi hem till mina föräldrar för lite söndags middag! Helt underbart att slippa tänka på middag och komma över dit & prata av sig lite.
På tisdag kommer Johanna hem, hon har lov och ska vara här i veckan! Ser vi fram emot. Johanna är min sambos 14, snaaart 15åriga dotter som bor hos sin mamma i Oslo mesta dels. Det är svårt för tonåringarna att hinna med allt, skola, kompisar, intressen och sen den långa resan. Tobbe har bekymmer att hinna upp till Oslo, och Hannis med att komma ner till Göteborg. Men vi pysslar så gott det går. Och förhoppningsvis så kan vi åka upp nån mer gång inom snar framtid.
 
Tjejvasan närmar sig med stormsteg och jag får halvpanik. Nu ska här börjas med Rodd på jobbet. Första passet blir på fredag. Efter jag lämnat lillan, så åker jag dit och tränar innan jag börjar jobba.
 
Nä mina vänner, dags för kaffe.. får bli mer intressant vardags snacka lite senare.. ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela