Prinsessan På Ärten

Slappar Lördag !!

Publicerad 2012-09-29 23:02:09 i Allmänt,

Jag och Mollie har varit ute i trädgården. Hoppas på att det var sista omgången jag behövde klippa gräset för i år. Har krattat och soppat av trappan och altanen in till oss. Mollie är och gungar & hoppar på stutsmattan med grannflickan. Vi har fått i oss lunch och är allmänt belåtna.
 
Här är en bild från när vi flyttade in förra året. Vi har lite mer grönska just nu.. och vinterdäcken pryder snyggt ingången.. ;-)
 
Ojjjj... sitter här några timmar senare.. glömde skicka inlägget. :-)
Har haft myskväll med film o gottit!
Avrundar med film i sängen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela