Prinsessan På Ärten

Lövly

Publicerad 2013-08-30 05:43:54 i Allmänt,

Nattsömnen är helt fuckad, ännu en vecka med kaos aktiga pass, bristande sovtimmar.
Har bara blundat en kort stund, men nu är frukosten nerpackad i ryggsäcken och jag är åter påväg till jobbet. Sista timmarna innan jag får hämta min docka. Hon lät så deppig, men det var väl dagis tröttheten..

Har kollat in va för variationer folk har i sin tacos på familjelivs forumet, så ikväll blir det lite nytt på bordet. Fredags mys med stort F !!

Tobbe ska ner till Kalmar och spela med U19, blir en lång dag. Sen ska han lyxigt nog bo på hotell i stan med sin mamma. :-) Super mysigt för dom !!

På lördag blir det Kräftskiva och på söndag blir det cirkus. Ola vann biljetter både till föreställning på söndag och på tisdag. :-) Han har alltid sån tur med tävlingar han skickar in från tidningar.. helt otroligt !!

Ha en fin dag, det ska Vi !! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela