Prinsessan På Ärten

Ibland

Publicerad 2013-02-26 09:23:40 i Allmänt,

Tycker det är så himla intressant när personer jag knappt känner försöker peta till mig. Ett tappert försök att göra sig större och mig mindre?! Vilket fall.. det fungerar inte, personen i fråga har ingen effekt på mig. Det är så skönt o bara kunna blända av ett leende och dölja va man egentligen tänker. Jag har utan tvekan ibland världens bästa poker face.
 
Nu till trevligare samtals ämnen..
Det är så skoj o se hur Mollie & Ebba har blivit kompisar. Åldern på katt & barn börjar göra visa sig. Ebba var totalt livrädd för Mollie förr. Kan ju bero lite på att svansen var mer nått slit o släng, och att barnhänder är lite hårdhänta. Det har förändrats, nu går inte katten undan och de myser så gott ihop. När lillan var sjuk senast så kom E upp för första gången och la sig raklång i Mollans knä. Det börjar lika kärlek banne mig.. ;-)
Kan ju också bero på att det är endast av Mollie hon får godis.
 
Prata precis med Ola påväg hem från Orsa. Han hade pratat med Förbo. Vi hade skickat intresse anmälan på en 5:a och vi hade näst högsta poängen. Men denna gången valde det att gå internt, så de som redan bor för förbo fick förtur, fast personen hade lägre poäng än både mig och min sambo. Annars hade vi varit nr 2 !! Fattar ni hur nära? Så förbannat besviken !! Och det står på deras hemsida att de enbart går på poäng?!!! NOT !!!
Piss också...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela