Prinsessan På Ärten

Godmorgon !!

Publicerad 2013-09-26 06:27:17 i Allmänt,

Äntligen är det torsdag. Jag har ett dubbelpass att beta av och imorgon är det jour från 12:30. Känns långt bort innan man får ligga och dra sig..

Tystnaden här betyder att jag har ett brutalt schema att överleva. Då går alla reserver till att bara vara! Sover eller är påväg till eller från jobbet.

Det positiva med idag... att imorgon får jag hem min tjej !! Vi ska gå på bio, klippa oss, luncha på stan. Hade velat gå på sagostunden på skolans bibliotek, men det är en av de få dagar som jag måste jobba :(
Rekommenderar er att kolla upp erat bibliotek om sagostunder, det är jätte mysigt!!

puhhh.. biljettkontroll. Vilken tur jag hade!

Ha en bra dag, så ska ni få lite bilder ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela