Prinsessan På Ärten

Mitt i natten

Publicerad 2013-09-23 03:42:17 i Allmänt,

Ibland får man passa på att göra inlägg när tiden finns.
Jobbar natt, lugnt o skönt efter helgens andra två små hysteriska pass.

Igår, lördag så hade Ola varit iväg och köpt färska räkor som jag o han myste med när jag vaknat och var allert igen.
Idag fick vi upp nya tavlan och hatthyllan, bättre sent än aldrig!

Visade i fredags ett bra sätt torka tajts när man inte har inskaffat sig torktummlare ännu.. ugnen 50grader & varmluft!
Mollie fick de tajts hon ville och jag kände mig påhittig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela