Prinsessan På Ärten

Försöksdag 1

Publicerad 2014-04-15 13:31:07 i Allmänt,

Efter tryckt i mig några tabletter så är jag redo för att åka och jobba. Duschen och kaffet piggade upp bra, nu gäller det bara att ha en stadig dos resten av kvällen !
Om 2dagar åker vi till Orsa. Blir påskfirande där uppe i år igen. :-) Johanna kommer ner från Östersund också, ska bli kanon kul !!
Har ni sett Mölndals centrums påskpynt ?? Värt ett besök, så gulligt !! Torget med blommande träden och alla fjädrar är jätte fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela