Prinsessan På Ärten

Igår

Publicerad 2014-02-12 06:08:32 i Allmänt,

Jag & Lillan var upp på dagis till lunch, jag hade jourtid. Gick jätte fort.. och ganska snart var det dags att åka hemåt.
Vi åkte och handlade med Ola lite tisdags mys. Är ju 112-dagen igår ;-)
Det var för 4år sedan ett par varma blåa ögon föll för en flickas charmiga leende. Tänk om man visste att mannen jag små pratade med innan show skulle så småningom om bli min sambo. Ödet kan ibland spralla till det ordentligt !!

Mollie fick en present från Östersund och jag med.. en liten annorlunda gåva.
Men nu är det dags för jobb, mollan ska till dagis några timmar innan mormor o morfar lånar med henne för bowling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela