Prinsessan På Ärten

Fredag

Publicerad 2014-01-31 13:40:57 i Allmänt,

Dags att jobba av helgen, blir bara ett par dagar utan Lillan. På söndag ska jag hämta henne igen.
Har lovat Mollie att lära henne fläta och så ska vi göra en jätte go morots soppa och koka egen kräm.

Såg att en gammal bekant är tillbaka i Sverige för o avtjäna sista biten av sitt straff. Blev väldigt förvånad för några år sedan när hans bild dök upp.

Imorgon ska träningskläderna följa med mig till jobbet, dags för att hälsa på gymmet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela