Prinsessan På Ärten

Nattpass

Publicerad 2014-01-29 02:41:16 i Allmänt,

Sitter och betar av nattpasset, sen är jag ledig några dagar.
Idag började morgonen 06:30, åkte med katt, kanin o dotter till vetrinären. Kanin lämnades in och katt fick spruta. Sen hem, gjorde mysfrukost. Vi lekte och tittade på barn tv, sen var det dags o hämta hem ny opererad kanin.. samma tur, med buss. Åkte hem, för att vända och köpa middagsmat.
Gjorde kycklingwok med nudlar. Sen fick Mollie vara doktor och tvätta mina stygn, lägga ny tejp och kolla mitt "köttsår" ovanför knät. Jag fick ett robotplåster och hon lyssnade på mitt hjärta, det var inte trasigt. Söta lilla tjej !!!

När jag har sovit idag så ska vi ut med mormor o morfar på Geocaching !!
Hoppas ni sovit gott.. jag ska hem till en go och uppvärmd säng. Tack min bejby !! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela