Prinsessan På Ärten

Mamma Träffen

Publicerad 2009-02-25 16:22:59 i Allmänt,

Så hade även denna dag gått undan. Över våningen har varit fylld till bredden & längden av barn, mammor, leksaker och andra trevliga saker de råkade hitta lite här och där. ;) Bjöd på en "köttfärsås gratäng" och de där banan muffisarna jag kämpade mig igenom igår. =)
Nu sitter man här i resterna och tycker det blev alldeles för tomt. Gillar stämningen, ljuden, pulsen...

Mollan var så trött nu innan hon somnade, men det riktigt glittrade i ögonen på henne. Hon är så lycklig!!!

   


här är bara några bilder och inte alla är med... kommer flera foton senare!

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-02-25 19:44:50

Vilken söt klänning Mollie har på sig!



Sigge och Hugo hänger vid spisen ser jag...fniss! Att det kan vara så roligt med en spis! Mina busfrön håller gärna också till vid sin. Kastruller och lock ligger huller om buller överallt men inte i spisen! haha

Skönt du fick till en mammaträff nu efter alla sjukdomar!



Kram Vikkan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela