Prinsessan På Ärten

Tisdag

Publicerad 2009-03-31 13:39:09 i barnfoto,

Tog mig en sovmorgon. Min lilla skrutta har varit lite orolig och hostig i natt. Så när hon började prata på imorse så satt kroppen fast i madrassen. Skönt att sambon jobbar kväll denna veckan. Och på torsdag börjar hans 50% pappa ledighet, o jag kommer börja jobba 50%. Känns jätte konstigt. Men det är dags & lämna över rodret lite...


1år sedan Mollan var på första babysim

1år sedan jag & mollie var på första onsdags träffen. =)

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2009-03-31 13:57:40

Tack, det värmer!

Söt tös du har!

Postat av: Linda V

Publicerad 2009-03-31 15:05:21

Men vilka småskruttar :-)



Var är vi i morrn? Min mail slutade funka i torsdags och det tar 7-14 dagar innan den funkar igen. Blä.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela