Prinsessan På Ärten

anpassning

Publicerad 2011-01-31 20:40:11 i Allmänt,

Lillan är sjuk, började med lite snor, stegrade med feber men har idag börjat vända. Imorgon ska jag jobba och Mollie ska vara hos sin pappa några timmar.

Helgen har varit himla trevlig och mysig. I lördags var det party, dans, kareoke taxi med ett gäng på 12 tjejer. Kunde inte bli bättre!! Fredag och söndag var det myspys med mums i gott sällskap. :))

Idag vill jag knappt prata om. Har svalt så mycke skit snack och påhopp. Varför framhäva sig som den gode genom att spotta på den andre?! Varför sprida halv sanningar och prata ner någon.. *rycker på axlarna* Va gör man? vänder andra kinden till??!!

Nä mina vänner, på onsdag om världens bästa är frisk så ska vi ha tjejdag!! Och på fredag ska jag glida omkring på båtmässan. Är bjuden på mingel, och middag på Incontro. :D
Kram underbara nära, kära, ytliga bekanta och kollegor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela