Prinsessan På Ärten

Semesterns sista timmar

Publicerad 2011-07-31 17:06:45 i Allmänt,

Det gör inte det minsta ont, har varit ledig massor o sommar. Och den här veckan gör jag några nätter, så tittar solen fram så sover jag på stranden. ;)

Jag har haft en helt underbar födelsedag!!!! Så nu kan jag stolt berätta att jag är 34år och 1dag gammal. :) Har spenderat helgen på Radisson Blu hotell i Malmö, igår var vi över i köpenhamn HELA dagen och åt 3-rätters. Får berätta mer när jag får tummen ur och lägga upp bilder.
Känner mig ganska mör, har på en vecka betat av 200mil i bil. Väldigt värt varenda minut, men nu får jag ge mitt hem lite omvårdnad och katten lite kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela