Prinsessan På Ärten

Påväg hem...

Publicerad 2012-11-30 19:18:55 i

gårdagen var jätte mysig.. efter åkt massa skidor så var vi hemma och värmde upp oss. Mollie åkte i pulkan och vi gick ner till Gustavs. Där testade vi Skottland runt & Mackmyra. Man fick vid båda tillfällena fram 3olika sorter på en fin trä bricka. Ola visade hur man skulle göra... 6st olika sorter har jag betat av och jag är nybörjare o gillar de lenare sorterna medans Ola föll för de rökigare. De har 150st sorter på stället, nästa vecka får de in en Highland Park 50årig 2500:- per/cl
Enda flaskan som finns i Sverige, så är ni i Sälen, Lindvallen med för mycket pengar på kontot så vet ni vart pengar kan brännas.


Idag var vi och fika på Bageriet som ligger granne med Gustavs backen. Där satt vi brevid Hasse Aro & Sanna Lundell. :-) Inspelning av Stalkers?!
Nu ska vi snart stanna o äta mat.. mums ...!! kommer sakna snön! Men skönt att komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela