Prinsessan På Ärten

En vecka med Mollie

Publicerad 2013-11-28 01:28:51 i Allmänt,

 
En vecka med Mollan går så himla snabbt. Imorgon är det redan torsdag.. och vi ska se på 3:e och sista skolan innan vi ska sätta oss ner och fundera ut va vi ska välja. Men äntligen får vi avklarat den biten.
Sedan efteråt så ska jag och Mollie in och ha en dag på stan. Köpa vinterkläder (skidkläder) varma vantar, lite ljus o pynt till adventsljus staken och lite annat pyssel.
Veronica fyller år och har kalas på söndag, så måste hitta present.. tror jag vet. ;-)
 
Idag har vi gjort pepparkakor, jag har hängt upp stjärnor i fönster, letat upp lucia kläderna och stakarna är i fönsterna, tvättat julgardiner och duk. Så det ska jag pyssla med imorgon eftermiddag.
Imorgon ska vi äta ute, jag, Ola och Mollan. Tobbe ska upp till Orsa över helgen. Blir Turkiskt med lite levande musik !!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2013-11-29 14:17:54

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela