Prinsessan På Ärten

Mys morgon

Publicerad 2014-06-06 05:10:31 i Allmänt,


Nu har jag snart gjort min natt och jag ska hem till Dockan. Vi ska ha mys morgon med frukost i vardagsrummet, levande ljus och läsa böcker.
Grabbarna ska åka till London och jag jobbar lite men har mycke friiitid !!
Fick massa söta foton på Mollie från mormor på Danmarks resan. Vi var på The Reef. Helt underbart !! Varit där tidigare. Hade inget o göra och Ola jobbade på Summerburst & Kent hela helgen.. så då boka jag hotell o minisemester.

önskar er en häääärlig dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela