Prinsessan På Ärten

Härliga torsdag!!

Publicerad 2016-04-28 07:07:48 i Allmänt,


Veckans alla arbetspass är avklarade! Nu fortsätter det med ledighet och massa Mollie tid! 
Ska hämta henne från skolan om några timmar, blir golfträning! Ola kommer hem från sjukvårdsberedskapen han legat borta på i 3dagar ikväll. Tobbe ska ut och äta med laget. Så får bli ett glas rött & morgonrocken ikväll för att fira ledighet!
Kunde inte låta bli att testa, klart godkänt.. Speciellt med lite kanel i!! Mitt lilla måste att ha i kaffet när jag brygger. Tips till er som vill krydda till kaffet lite ;)

På måndag ska vi lämna in Glenn igen. De ska kontrollera gips och undersöka läkningen på såret, Håller tummarna att det har lyckats läka fint.. Han är ju smått motoriskt orolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela