Prinsessan På Ärten

Lördags kväll

Publicerad 2009-08-29 21:55:50 i Allmänt,

Nu står det inte längre "bas" under medlemsnivå. Jag har stigit i graderna och det heter nu grundnivå. Himla fint!!! Alldeles rörd och tacksamt för att jag har lyckats skriva hela 391 inlägg. Hade inte en aning om att jag hade så mycke att skriva.

Vill börja med att säga, Grattis Lena Berntsson för en kanon insatts idagens Finnkamp!!! Kom 3:a på 200m och vann med lagkompisarna staffetten. Imorgon är det 100m, och jag kommer håller tummarna för dig vännen.


foto lånat från GT hemsida

Dopet gick alla tiders, var nog nytt personbästa för prästen!! Sammanlagt var det knappa 20min. Vet inte om han hade bråttom, eller om han såg att bänkarna var fyllda av mer barn än vuxna och kände att vi inte skulle svettas längre än nödvänligt!!! Jag var ialla fall evigt tacksam, för roliga saker att underhålla Mollie under tystnad började tryta i slutet. Mollie var hal som en ål och förstod inte alls varför man skulle sitta på sin rad, alldeles stilla. Det var även roligt att träffa alla släktingar och kusiner som nu har gigantiska familjer. Otroligt va vi har förökat oss de sista åren.

Fiske har också varit ett tema under kvällen. Jag & dotter var hemma. Medans min sambo och två vänner gick ner till "våran sjö" och slet i de stackars små aborrarna. Nappat hade det gjort, men de kraftigaste rycken och förmodligen STÖRSTA fiskarna slet sig tydligen innan de ens fick upp dom till vatten ytan.

Nu ska jag avnjuta lite lösgodis på sängen. Imorgon väntar nya spännande saker. Kommer bland annat befinna mig på IFK Göteborgs matchen. Så syns vi inte där så syns vi här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela