Prinsessan På Ärten

HÖGANÄS

Publicerad 2009-07-26 15:07:48 i Allmänt,

Så äntligen var det dags att försöka sig på att vis lite bilder från våran lilla "roadtrip"


Här möter vi upp Moster & hennes sambo i Mellbystrand. Dom hade varit i Hultsfred och fått uppleva Metallica... inte alls avis. Vi tog en lunch där innan vi åkte vidare till Båstad för lite "shopping", därefter gled vi längs "italienska rivieran" till Hovs Hallar.

  


  

Efter lite stenbygge på stranden så åkte vi till Höganäs och trotsade monsoon regnet genom att gå ut och äta, sitta på deras uteservering med filtar och höra regnet dåna i taket... Hög mysfaktor!!!

 
Sedan väl på hotellet blev det lite dryck och gott på rummet... dottern slog nytt rekord i att vara vaken. Tror inte hon somnade förän efter 12 på natten.

MEN hon var tapper....

Ja och som ni kan se, så är det en salig blandning mellan mousserat, välling, nötter, napp, frukt och godis... precis som det ska vara!
  

I tisdags efter frukost åkte vi in till höganäs och strövade omkring, köpte en tröja till dockan och sedan fikade vi på ett jätte mysigt kafé som ni ser i bakgrunden!

NIMIS NÄSTA:

  

  

Får nog ge mig här för stunden, för nu måste jag börja packa...
men mera minnen o Höganäs kommer en annan dag!!!

Ha en härlig helg...
*kram*







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela