Prinsessan På Ärten

Mitt i veckan

Publicerad 2009-11-19 01:23:14 i Allmänt,

Tiden mellan arbetet har gått förbi ganska "lulligt", det har varit en kamp att hålla sig vaken. Och orken utblir till allt annat som bör göras. Men börjar se ljuset i tunneln. Har 2st pass kvar, så är 7dagar i rad gjorda. Har varit riktigt osocial den här veckan, vet flera av mina vänner som jag borde, och ska ringa. Det ligger och gnager i bakhuvudet varje kväll när jag lägger mig. Och innan jag somnar så säger jag "imon ringer jag".

Tänkte även bli lite mer aktiv i foto biten. Har inte klickat knappt ett kort på Mollie eller nått annat sista månaden. Skrämmande, brukar ju alltid ha ett hundra tal att välja mellan. ;-) Behöver också sätta mig ner och skicka efter foton sommarens bravader.

I helgen är tanken att vi ska ta oss en runda till Ullared. Dags att göra lite "bra o ha" inköp.
Sov gott

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2009-11-21 10:20:42

fan majsan.



Du får byta bakgrund nu går ju fan inte att läsa vad du skriver med alla färger!!



hoppas allt är bra :)



Johan och Joanna

Postat av: Majsan & Mollan

Publicerad 2009-11-21 11:15:30

Ja, ska genast försöka hitta en mer höstlig, entonad bakgrund.. :) Syns snart raringar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela