Prinsessan På Ärten

tisdag

Publicerad 2010-06-29 18:26:33 i Allmänt,

Kan man redan känna helgen närmar sig? I och för sig går det väldigt trögt framåt. Men ack va gott det ska bli med fredag...

Skulle ha tagit med mig Mollie på en grillkväll hos kompisar i partille. Men det var en trött och väldigt utmattad/ledsen dotter som mötte mig. Så hon har sovit en timme, fått lite mat och ligger nu nere och tittar på film. Jag har kastat mig ut på altanen med ny amelia och får några sista solstrålar.

Nått mer händer inte.. eller joooo... det blir 3tim öva öva öva på körkort teorin. I veckan kommer kod så jag kan boka tid för teorin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela