Prinsessan På Ärten

Mysiga tisdags kväll

Publicerad 2011-09-13 21:13:58 i inredning,

Morgonrocken o raggsockarna sitter på.. vatten står på spisen och smörgåsarna är klara. Jag hyser hopp om att det kommer nått bra på tv kl 21.00. Har ingen större koll på vad som går.
Har börjat med Wordfeud. Någon annan som spelar tro?! Väldigt skoj, men det är som mycke annat jag testar att spela. Roligt första tiden, sen lessnar jag.

Idag har Mollie varit med Ola hela dagen. De var inne i stan med Tobbe, gick på BR och sen köpte gitarr strängar. Ola råkade stöta till henne med armen när de var inne på Mc Donalds. Han sa - Förlåt! Då hade Mollie svarat -Det gör inget. Ola, du är underbar. Alla omkring hade börjat skratta. Hennes kommentarer är ju helt klockrena ibland. Får inte glömma att skriva upp. Man tror man ska minnas allt, men det faller lätt bort.

Vi håller på att ta sticklingar av Våreld. Det står 2 glas i fönstret, och det börjar växa till en hel del rötter. Så nästa gång Mollie kommer så ska vi plantera.
Man kanske kan använda några av de nya barnmonster designen från Cult design?!
Visst är de super söta!!! Jag är tokig i Cult, massa fint. Speciellt tanken bakom, att kunna mixa & matcha hur som helst.

Bild lånad från Cult Designs Blogg, som du hittar här!!

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-14 07:12:11

Ja eller hur! Det var jätte mysigt i skogen, Ebba hade kunnat vandra runt där hela dagen, så nästa gång blir det utan fyrhjulingen för lillan sprang mest vid sidan om och kollade på allt annat :P



Älskar också cult grejerna! Men äger faktsikt ingen :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela