Prinsessan På Ärten

God morgon !!

Publicerad 2013-06-19 09:35:16 i Allmänt,

Igår var vi i Kungsbacka. Hade taklister som vi satte upp. Mollie var på barnkalas hos sin kompis till 19:30, det fixade hon helt själv. Jag var bara kvar tills blygheten la sig lite. Det hade jag o lillan kommit överens om, hon är sååå duktig !! Det gick lika bra med "mamma grupps barnen " härom dagen. Lite blygt en stund, men sen lekte dom som de känt varandra i evigheter. Underbart med barns spontalitet.
Vi var uppe ett par timmar vid barnsjön också. Hade med mig lite smörgås & risifrutti som mellanmål. Slank ner fint på filten. :-)
Har köpt klisterremsor till mina tänder, de ska tydligen bleka. Får visa er när det är klart. Har redan börjat och vist e det skillnad !!
Mollie & Ola låg och höll varandra i handen, lillan fråga så sött om inte han ville hålla lite i henne. Värmer o se hennes kärlek till familjen ! Hoppas hon vet & känner våran till Henne. Min fina härliga tjej !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela