Prinsessan På Ärten

Ännu en dag.. Helg & jobba

Publicerad 2015-03-22 06:17:28 i Allmänt,

Igår kom Mollie till mitt jobb och hälsade på. Ola skulle upp och kolla match.
Påvägen hem kom det snö, men inget av det uttalade regnet!! Vilket va skönt! Vi hade planerat grillning. Och grilla det gjordes det, våra grannar grillar året runt. Så igår fick han sällskap när Ola kom ut.

Mollie hade sett fram emot gladiatorerna men hon gav upp strax efter det börjat. Hon somna som en stock !!! Vi var i säng 22.00.. EN LÖRDAG!!! Hahaha, helt otroligt.. Och jag som bruka vara en nattuggla. Tiderna förändras.. 

Idag har jag hållt upp med kaffet i 3v och kan nu börja frossa!!! ☕️☕️ Men första koppen tänker jag inte på jobbet iallafall, det får allt vara lite mer av ett fin kaffe !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela